Якщо ви хочете збільшити продажі своїх товарів або тільки відкриваєте власний магазин, вам варто належну увагу приділити плануванні торговельних площ. Зручний стелажі і торгові пости виконують відразу дві функції – економно використовують площа (яка часто орендується за чималі гроші) і допомагаю відвідувачам добре орієнтуватися в магазині, мати доступ до продукції. Грамотно спроектовані і розставлені стелажі можуть збільшити дохід в 1,5-2 рази. Залежно від реалізовувати продукцію, напрямки діяльності компанії і переслідуваних цілей стелажі можуть кардинально відрізнятися по функціоналу і особливостям виготовлення.
Що готові запропонувати вам компанії зовнішньої реклами в Хмельницькому
- Пристінні стелажі – стандартні конструкції вздовж стін, забезпечують максимальну ефективність.
- Рядні стелажі – конструкції в середині приміщення, зазвичай розміщуються рядах з фіксованим відстанню.
- Торцеві стелажі – для використання всього торгового простору, розміщуються в торці стелажів рядів.
- Острівні конструкції – доступ до товарів забезпечується з усіх боків, добре підійдуть для проходів і дегустаційних постів.
- Вітрини з підсвічуванням – для додаткового залучення уваги (стелажі для тортів і випічки, кулінарії, автомобільних аксесуарів, побутової техніки і багато чого іншого).
- Овочеві етажерки – відмінний варіант для розміщення овочів і фруктів. Зручно розміщувати товар, зручно брати відвідувачам.
- Стелажі на склад – максимально прості конструкції, приховані від очей відвідувачів і призначені для зберігання товарів.
Вживані стелажі
Немає сенсу витрачатися на дорогі стелажі для магазину, адже навіть вироби, що були у вжитку зможуть допомогти в реалізації таких товарів як:
- Продукти харчування, закуски, консерви, включаючи хлібобулочну продукцію.
- Одяг, взуття, нижню білизну, банні речі.
- Садовий інвентар, ручний і електроінструмент.
- Товари для тварин.
Найкраще вибирати односторонні стелажі колишнього вживання, які кріпляться поблизу стіни. Це зручний і міцний варіант для самих різних завдань. Однак перед покупкою конкретних виробів, ми рекомендуємо звернути увагу на такі нюанси стелажів як:
- Дизайн.
- Геометричні параметри.
- Місткість.
- Місце майбутнього розташування.
Вибирати стелажі слід з такою ж увагою, як при підборі меблів для власного будинку. Однак докуповувати стелажі все одно можна, особливо в таких ситуаціях як:
- Необхідність збільшення корисної площі для зберігання і розміщення товарів.
- Зміна напряму або освоєння нових галузей торгівлі.
- Вибудовування маркетингових стратегій для поліпшення купівельного досвіду клієнтів.
Вище ми сказали про те, що навіть вживана продукція повністю вирішує покладені завдання, однак, це зовсім не означає, що на виборі стелажів можна економити. В першу чергу дивіться на такі нюанси продукції як:
- Повна відповідність стелажа всім параметрами приміщення.
- Відповідність архітектурним особливостям торгової зони.
- Відповідний дизайн стелажа для інтер’єру магазину.
- Задоволення маркетингових особливостей торгової зони.
- Відповідність темпами продажу товарів.
Стелажі підійдуть для будь-якого магазину, тому що виробники вникають в специфіку роботи вашого бізнесу, розробляють дизайн у фірмових кольорах, з урахуванням споживчої поведінки клієнтів і сучасних тенденцій в маркетингу. Конструкції можуть бути виготовлені з металу, дерева, пластика, плит ДСП, скла, алюмінієвих і композитних панелей. Можуть бути з підсвічуванням, з вивіскою, розбірні і нерозбірні, стелажі-трансформери. Більшість компаній мають свій виробничий і монтажний відділи, тому, ціни в Хмельницькому доступні за рахунок відсутності посередників.
Жіноча білизна від виробника Коста оптом та в роздріб: https://kosta.ua/zinkam/36-bilizna/