Репетитор – це домашній учитель, який може займатися з дитиною вивченням одного або декількох предметів. В яких випадках використання його послуг доцільно? По-перше, якщо Ви помічаєте, що дитині важко справлятися з домашнім завданням, він відстає від однолітків, не може засвоїти програму. По-друге, якщо школяр готується до здачі іспитів і хоче отримати максимально високий бал. По-третє, якщо Ви хочете дати дитині поглиблене, більш якісне і багатогранне шкільну освіту, яке допоможе йому спішно продовжити навчання в Росії або за кордоном. Крім того, сьогодні все більшої популярності набирає підготовка дошкільнят до навчання в школі. Няні та вихователі з дитячого саду часто не володіють достатньою кваліфікацією для навчання дитини читання, рахунку і письму.
Основні обов’язки репетитора
- Допомога у виконанні домашнього завдання.
- Підготовка до ЗНО, тестуванням, вступних іспитів.
- Поглиблене вивчення предмета.
- Вивчення одного або декількох іноземних мов.
Критерії підбору репетитора
Педагогічну освіту.
Володіння сучасними ефективними методиками навчання.
Уміння зацікавити дитину, знайти з ним спільну мову і побудувати індивідуальну програму навчання.
Що ще може професійний репетитор?
Викладач, що володіє високою кваліфікацією і любить свою справу, допоможе дитині не просто впоратися зі шкільною програмою, а випередити її, отримати більш глибокі знання. Часто діти не справляються з навчанням тому, що їм не подобаються шкільні викладачі, занадто велике число учнів у класі або дискомфортно атмосфера. Навчання в індивідуальному порядку допоможе швидко надолужити згаяне.
Часто виникає ситуація, коли батьки приділяли багато уваги вихованню і розвитку дитини, і в школі йому зовсім не цікаво – він схоплює все «на льоту», випереджає однокласників. Робота з обдарованою, допитливою дитиною – це мрія для репетитора. Але таке завдання тільки на перший погляд здається легкою – задовольнити допитливий дитячий розум буває непросто. Це вимагає глибоких знань і високого рівня кваліфікації.
Ми підбираємо репетитора індивідуально для кожної дитини, беручи до уваги його вік, характер і потреби. Співпраця може бути як тимчасовим, так і постійним.