Напевно багато власників сайтів будівельної тематики замислювалися, як просунути своє дітище, щоб збільшити відвідуваність і, відповідно, прибуток (або від прямих продажів товарів, або від монетизації сайту).
Деякі самостійно перечитують статті по SEO, шукають інформацію на тематичних форумах, деякі користуються послугами фрілансерів-сеошників, а деякі платять чималі гроші за просування сайту спеціалізованим рекламним / АйТі агентствам.
Потрібно відзначити, що регіон в якому знаходиться фахівець з просування абсолютно не важливий. Навіть не важливо в якій країні живе сеошник. Однаково успішним може бути просування сайтів в Черкасах, в Києві, в Москві або в Адіс-Абебі. Все залежить від рівня компетентності фахівця.
Звичайно, якщо довіритися рекламному агентству, то більш висока ймовірність успіху – у компанії є великий досвід, в штаті є співробітники по суміжних напрямках (копірайтери, програмісти, дизайнери …), допомога яких буде потрібно для досягнення результату. Але такий варіант просування сайту буде коштувати дуже недешево. Наприклад, вартість послуг фрілансера-одинака обійдуться в середньому вдвічі-втричі дешевше.
А якщо у Вас є час, є сенс зайнятися цією справою самому. Матеріалів по SEO в інтернеті можна відшукати більш ніж достатньо – головне бажання. Ази цього мистецтва можна освоїти за кілька місяців. Таким чином Ви істотно заощадите гроші.